Loppisfynd


Något som jag verkligen älskar är att åka runt på olika loppisar. Det finns inget roligare än att gå runt bland alla grejer och leta efter de där små guldkornen.
Som när jag hittade denna gammaldagsa kaffekanna med gulddetaljer och blommor!
När jag några veckor senare åker tillbaka till samma ställe har jag innan sagt att jag skulle vilja ha en sockerskål...

Vad tror ni står där på en hylla alldeles ensam om inte en sockerskål som tillhör min kaffekanna?! Hur stor är den chansen?!
Vilken LYCKA! ;)




Ni kommer garanterat att få se mer loppisfynd här i bloggen. Jag och Alexandra har i flera månader nu haft lite som en tradition att åka runt till olika loppisbutiker när vi ses.
Det är lika roligt varje gång och vi kommer aldrig tröttna ;)


Brukar ni åka på loppis? Var åker ni i så fall?
Tar gärna emot tips!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

vi får kola nya loppisar snart :)

2011-06-17 @ 00:27:11
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0