Sovrum


Mitt nya projekt är mitt sovrum. Det är inte alls som jag vill ha det. Jag har en ljusgrön fondvägg som jag vill ha bort, den gör sig inte så illa som det låter men är sugen på att ha antingen en blommig tapet eller bara köra vitt rakt igenom.

Har ni tips och idéer var man kan hitta fina tapeter?


Sen skulle jag vilja hitta en vit byrå. Hittade två varianter på Ikea från serien "birkeland"








Men jag skulle egentligen hellre hitta en på loppis. Så får helt enkelt hålla ögonen öppna!
Jag vet hur jag vill att den ska se ut och det är både en för-och nackdel ;)

Jag skulle även vilja ha en vit stol/pall, rosa förvaringsboxar, hyllor, tavlor, ramar ...
Ja de är lite som står på min inköpslista.
Nu är det dock sommar och då lägger jag hellre pengar på upplevelser! 
Så detta projekt kommer helt enkelt få ta sin lilla tid!
Men den som väntar på något gott .... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0