Beroende

Jag har alltid älskat hösten! Jag älskar den friska luften, de fina färgerna, myskvällarna....
Den enda nackdelen är mörkret..
Vad min räddning är? LJUS LJUS LJUS! I alla former, storlekar och dofter.

Det blir många besök på IKEA under höst & vintermånaderna då mina favoriter är värmeljus med doft av vanilj!
Dock har jag fått ett nytt beroende - yankee candle "Fluffy towels".






Ja, ni hör på namnet, det doftar nytvättat i hela lägenheten när man tänder dem.
En precis lagom doft som inte blir för stark!
Yankee candle finns i många olika dofter & de små ljusen som är på bilden ligger mellan 25 - 29 kr!

Vad blir er räddning i höstmörkret? =)


Kommentarer
Postat av: therese

Vart köpte du ljuset i stan?

2012-01-02 @ 23:56:58
Postat av: Camilla

Hej! :)

Eftersom jag jobbar i Norrköping passar jag alltid på att köpa de i en butik som heter Casanova. I Linköping fanns de alltid på handplockat, men de har varit slut där ett tag tyvärr!

2012-01-03 @ 08:37:34
URL: http://houseandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0