Projekt sovrum..

Mitt sovrum som jag redan nämnt ser inte riktigt ut som jag vill. Nu har jag ÄNTLIGEN valt tapet, hur den ser ut ser ni i ett tidigare inlägg. Bättre bilder kommer såklart när allt är klart! =)

Har en bild i huvudet hur jag vill ha det, nu gäller det bara att få till det! En ny byrå till sovrummet med bra förvaring står högt upp på önskelistan.
Denna "fågelbur" hittade jag även förra veckan som fick följa med hem, 129 kronor kostar den och kommer från "CasaNova" i Norrköping. Den kommer passa fin fint på den nya byrån!




Hoppas kunna få klart sovrummet inom några veckor, självklart kommer ni få se före & efter bilder =)


Ha en underbar helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0