Nästan klart....

Ja som ni redan vet har jag pysslat lite i mitt badrum! Innan var det en enda röra!
(okej jag tog "före-bilden" när jag hade extremt stökigt, men ville visa hur dåligt med förvaring jag hade)

 Väggarna var ljusgröna, badrumsskåpet var gammalt, fult och ofräscht.....

FÖRE




 
EFTER





FÖRE





EFTER




Mitt duschdraperi med rosor fick såklart hänga med men det syns tyvärr inte på denna bild.


Väggarna målades vita, nytt badrumsskåp sattes upp, hyllan målades vit (den var brun innan som ni kanske minns?)

Jag är nästan helt klar, men skulle även vilja hitta någon fin tavla att ha på väggen och eventuellt någon mer hylla/förvaring, sen kommer jag vara helt nöjd och klar!


Ber om ursäkt för dåliga bilder med lite konstiga färger
 men min kamera tyckte tydligen det var svårt att ta kort
på ett "mörkt" badrum = svårt med ljuset när det inte finns fönster och jag hatar blixt!

Hoppas ni ändå kan se skillnaden!

Vad tycker ni?? =)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jättefint!!!!!!!

2012-02-24 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0